Heading hidden

001Медичний центр «Превентклініка»

• сучасна клініка європейського зразка у місті Києві

Ми надаємо широкий спектр медичних послуг: консультування , діагностика, лікування та профілактика захворювань для пацієнтів будь-якого віку.

• комплексний та науковий підхід для вирішення проблем вашого здоров'я

За потреби, ми збираємо консиліум лікарів, які розробляють комплексні та ефективні варіанти лікування.

• співпраця з Всеукраїнською громадською організацією “Асоціація превентивної та антиейджинг медицини” та Національним медичним університетом ім. О.О. Богомольця;
  • гнучка цінова політика

Медичний центр «Превентклініка» піклується про своїх пацієнтів, тому ціни на послуги демократичні та відповідають рівню медичного обслуговування. У нас є знижки для постійних клієнтів, та задіяна зручна система бонусів.

01

Чому потрібно зробити вибір на користь медичного центру "Превентклініка"

• сучасні методи діагностики
  • консультації висококваліфікованих спеціалістів
  • призначення індивідуальних програм лікування згідно з європейськими стандартами
  • профілактичний підхід
  • комфортне обслуговування - відсутність черг, попередній запис, доброзичливий персонал, життєрадісна атмосфера.

02

Основне завдання центру: надання висококваліфікованої медичної допомоги пацієнтам, сім'ям, дітям за допомогою новітніх технологій, з використанням сучасного медичного обладнання. У штаті медичного центру «Превентклініка» працюють спеціалісти вищої кваліфікації з питань діагностики, лікарі-консультанти та спеціалісти з інформаційного забезпечення. Наші лікарі використовують передові методи і технології у вивченні, діагностиці і лікуванні різних захворювань і розладів, що включають як медичну техніку, так і співробітництво з провідними медичними установами України і спеціалістами із-за кордону. Кожен пацієнт, який звернувся в клініку, може бути впевнений в тому, що на нього чекає індивідуальний підхід і чуйне ставлення з боку лікарів і середнього персоналу. Ціни в МЦ Превентклініка є нижчим, ніж пропонують подібні центри у великих містах України. Спеціалісти центру допоможуть своєчасно розпізнати симптоми захворювання та запобігти його розвитку. Здоровим бути модно!

03